24 Ağustos 2012 Cuma

Tanıtım Yazıları Neden Önemli?

Web sitenizin arama motorlarında yükselmesi için yapabileceğiniz en basit işlemlerden bir tanesi tamamen özgün içerikli bir tanıtım yazısı hazırlayarak bu tanıtım yazısını bloglar da veya içeriği size benzer sitelerde yayınlatmaktır.


Tanıtım Yazıları Neden Önemli?


Konu ile ilgili dikkat etmeniz gereken birkaç püf nokta var. Öncelikle onlara değinelim. Yukarıda da bahsettiğim gibi olmazsa olmaz en önemli şey tanıtım yazınızın kesinlikle özgün olması, kopya içerik olmamasıdır. ikinci olarak imla kurallarına mutlaka dikkat etmeniz gerekmektedir. Son olarak ta mutlaka yazınızda yükselmek istediğiniz anahtar kelimeleriniz geçmeli ve bu anahtar kelimelerden sitenize link almanız gerekmektedir.






Tanıtım yazılarını kendiniz hazırlayabileceğiniz gibi yazıyı yayınlatmak istediğiniz web sitesi yada blogun yöneticisine de hazırlatabilirsiniz tabi ücreti mukabilinde :) Böylece arama motorlarında yükselme hızınız artacağı gibi rakiplerinizinde bir adım önüne geçmeniz kaçınılmaz olacaktır. Ponkas ithalat, ihracat ve danışmanlık firmasına ait örnek tanıtım yazısı için buraya tıklayın.



Gökhan SEZER
gokhan@gokhansezer.com


Yandex.Metrica