16 Şubat 2017 Perşembe

Litecoin Alım Satım

            Litecoin bitcoin, dogecoin gibi bir kripto para birimi. Litecoin herhangi bir para birimi gibi değerlendirilip olmakla beraber sanal âlemde daha yaygın bulunan bir para birimidir.

 Litecoin'i nasıl alıp satabiliriz?


            Litecoin alabilmek için bir döviz bürosuna gitmeniz pek mantıklı değil. Litecoin Alım Satım işlemlerini internetten yapabilirsiniz. Litecoin alım satımı yapabileceğiz çeşitli internet siteleri mevcut. Bu yazımızda bunlardan bahsedeceğiz.

 -www.koinim.net: Kolaylıkla litecoin alım satımı yapabileceğiniz, tamamen Türkçe bir litecoin alım satım sitesi

 -www.btc-e.com: Bu site yabancı dilde hazırlanmış bir site olup, aslında bir exchange sitesi. Bu site yardımıyla da bitecoin ya da litecoin alabilir ya da sanal para birimleri arasında dönüşüm sağlayabilirsiniz.



 -www.btcturk.com: Bu site de yerli bir site olup bu sitede aslında bitcoin satılıyor. Bu siteye türk lirası yatırıp, daha sonra bu site üzerinden bitcoin alıyoruz. Bu bitcoinleri güvenilir bir exchange sitesine (örn. www.btc-e.com) gönderiyoruz. Örnek exchange sitesi üzerinden bitcoinleri litecoine çevirip litecoin kazanmış oluyoruz.

 -www.kraken.com: Bir diğer litecoin alım satım sitemiz kraken.com. Site ingilizce hizmet veriyor. Site üzerinden litecoin alım satımı yapabilirsiniz.

 -www.bitfinex.com: Ücretsiz üye olup alım satım yapabileceğiniz bir diğer site de bitfinex.com. Bu site üzerinden litecoin ve diğer sanal para birimlerini alıp satabiliyorsunuz.

            Bu sitelerin dışında da litecoin alım satımı yapabileceğiniz forum sitelerinden bahsetmek istiyorum. www.bitcointalk.org birçok kripto para birimi ile ilgili bilgi bulabileceğiniz, ayrıca kişisel olarak litecoin alım satımı yapılan bir forum sitesidir. Bu sitede gerçek kullanıcılardan alım satım yapabilirsiniz. Yalnız dolandırılmamaya dikkat ediniz.

            Litecoin sitelerinden farklı olarak bu sitelerde direkt kişiden kişiye satış olduğu için alışveriş yaparken dikkatli davranın. Bir diğer sitemiz www.r10.net. R10.net ile de litecoin alım satımı yapabilirsiniz. r10.net sitesi güvenilir bir site. Çünkü üyelik kabulü için davetiye gerekiyor. Her önüne gelen r10.net sitesine üye olamıyor. Eğer bir davetiye bulursanız, r10.net üzerinden bu tür işlemleri yapmanızı tavsiye ederim.




0 yorum for "Litecoin Alım Satım"

Leave a reply

Yandex.Metrica